NIE PRZEGAP AKTUALNYCH CEN
Kup Teraz i Przesuń Dostawę
ODROCZONY TERMIN WYSYŁKI lub ODBIORU [OTW]
- Dokonując zakupu w naszym sklepie w systemie OTW, istnieje możliwość odroczenia terminu dostawy, która może nastąpić w dowolnym terminie wybranym przez klienta – bez ograniczenia czasowego.
- Prawie zawsze na początku sezonu dachowego (luty/marzec), producenci gontów robią korekty cenowe – w górę.
- Aktualna sytuacja może spowodować podwyżki nawet do 70%
- Spowodowane to jest wzrostem kosztów materiału, energii, logistycznych czy kursem walut.
CO ZYSKUJESZ KUPUJĄC W SYSTEMIE OTW
- BRAK ryzyka prawdopodobnych podwyżek
- BRAK ryzyka zniszczenia towaru przez jego nieprawidłowe składowanie
- BRAK dodatkowych kosztów
- GWARANCJĘ dostawy towaru w dogodnym okresie
- GWARANCJĘ ceny
- GWARANCJĘ otrzymania pełnowartościowego towaru
- GWARANCJĘ otrzymania towaru – nasza firma istnieje od 1991 roku.
warunki i zasady zakupu w systemie OTW
- 5 sposobów dokonania zakupów w systemie OTW.
- W przypadku zakupu z Odroczonym Terminem Wysyłki OTW możliwe jest opłacenie zamówienia:
- wpłata za całość zamówienia (cena gwarantowana)
- wpłaty zaliczki 40 % – wiąże się to z brakiem gwarancji ceny. Możliwość dopłaty do całej wartości zamówienia w przypadku zmian cen.
- na 7/10 dni przed planowaną dostawą, należy potwierdzić datę dostawy za pomocą emaila
- istnieje możliwość przesunięcia lub zmiany wcześniej podanej planowanej daty/terminu dostawy – należy wysłać emaila z podaniem nowego terminu/daty
1. ZAKUP ONLINE - przez sklep internetowy gont123.pl
- przejdź na naszego sklepu gont123.pl – TUTAJ
- sfinalizuj zakup przez sklep internetowy, zgodnie z procedurą
- przy końcu procedury zakupowej – w uwagach, wpisz termin planowanej dostawy (nie musi to być dokładna data, wystarczy wpisać przedział miesięczny lub wiosna, lato)
- dokonaj zapłaty wg możliwych sposobów (powyżej)
- po zaksięgowaniu wpłaty otrzymasz potwierdzenie swoich zakupów w postaci wiadomości email oraz informacje o przyjęciu zamówienia w systemie OTW
WARIANTY ZAPŁATY
przelew tradycyjny - po finalizacji zakupu, klient otrzymuje na emaila specyfikację zamówienia wraz z nr konta
płatność online - w systemie PAYU [online BANK, karta, BLIK i inne]
PAYPAL
zakup na raty - w systemie PAYU Raty
2. ZAKUP ZA POMOCĄ emaila
- prześlij zamówienie na maila: kontakt@matsell.pl lub wypełnij formularz kontaktowy
- otrzymasz od nas specyfikację zamówienia, na podstawie której należy dokonać wpłaty.
WARIANTY ZAPŁATY
przelew tradycyjny - po finalizacji zakupu, klient otrzymuje na emaila specyfikację zamówienia wraz z nr konta
płatność online - w systemie PAYU [online BANK, karta, BLIK i inne]
zakup na raty - w systemie PAYU Raty
3. ZAMÓWIENIE ZA POMOCĄ formularza wyceny
- wypełnij FOMULARZ WYCENY – tutaj
- możesz za pomocą formularza przesłać rzut dachu oraz zaznaczyć jakim towarem jesteś zainteresowany
- dokonamy BEZPŁATNEGO wyliczenia powierzchni dachu
- otrzymasz od nas specyfikację zamówienia lub fakturę proformę
- na podstawie otrzymanego dokumentu należy dokonać wpłaty.
WARIANTY ZAPŁATY
przelew tradycyjny - po finalizacji zakupu, klient otrzymuje na emaila specyfikację zamówienia wraz z nr konta
płatność online - w systemie PAYU [online BANK, karta, BLIK i inne]
zakup na raty - w systemie PAYU Raty
4. ZAMÓWIENIE W NASZYCH SKLEPACH Stacjonarnych
- zamówienia w systemie OTW można dokonać także w naszym sklepie stacjonarnym w Dąbrowie Górniczej lub Tychach
- zasady płatności i wysyłki towaru j/w
- płatności można dokonać gotówką, kartą płatniczą lub przelewem
- adres sklepu stacjonarnego znajdziesz TUTAJ
WARIANTY ZAPŁATY
gotówka
karta płatnicza
przelew tradycyjny
5. ZAMÓWIENIE przez telefon
- zadzwoń na poniższe numery telefonów w celu złożenia zamówienia
- zasady płatności i wysyłki towaru j/w
telefony czynne w godzinach pracy sklepu: pon – pt: 9.00 – 17:00 ; sob: 9.00 – 13:00
WARIANTY ZAPŁATY
BLIK
przelew tradycyjny