OTW -Odroczony Termin Wysyłki

NIE PRZEGAP AKTUALNYCH CEN
Kup Teraz i Przesuń Dostawę

ODROCZONY TERMIN WYSYŁKI lub ODBIORU [OTW]

  • Dokonując zakupu w naszym sklepie w systemie OTW, istnieje możliwość odroczenia terminu dostawy, która może nastąpić w dowolnym terminie wybranym przez klienta – bez ograniczenia czasowego.
  • Prawie zawsze na początku sezonu dachowego (luty/marzec), producenci gontów robią korekty cenowe – w górę.
  • Aktualna sytuacja może spowodować podwyżki nawet do 70%
  • Spowodowane to jest wzrostem kosztów materiału, energii, logistycznych czy kursem walut.

CO ZYSKUJESZ KUPUJĄC W SYSTEMIE OTW

  • BRAK ryzyka prawdopodobnych podwyżek
  • BRAK ryzyka zniszczenia towaru przez jego nieprawidłowe składowanie
  • BRAK dodatkowych kosztów
  • GWARANCJĘ dostawy towaru w dogodnym okresie
  • GWARANCJĘ ceny
  • GWARANCJĘ otrzymania pełnowartościowego towaru
  • GWARANCJĘ otrzymania towaru – nasza firma istnieje od 1991 roku.

warunki i zasady zakupu w systemie OTW

  • 5 sposobów dokonania zakupów w systemie OTW.
  • W przypadku zakupu z Odroczonym Terminem Wysyłki OTW możliwe jest opłacenie zamówienia:
  1. wpłata za całość zamówienia (cena gwarantowana)
  2. wpłaty zaliczki 40 % – wiąże się to z brakiem gwarancji ceny.  Możliwość dopłaty do całej wartości zamówienia w przypadku zmian cen.
  • na 7/10 dni przed planowaną dostawą, należy potwierdzić datę dostawy za pomocą emaila
  • istnieje możliwość przesunięcia lub zmiany wcześniej podanej planowanej daty/terminu dostawy – należy wysłać emaila z podaniem nowego terminu/daty
1. ZAKUP ONLINE - przez sklep internetowy gont123.pl
  • przejdź na naszego sklepu gont123.pl –  TUTAJ
  • sfinalizuj zakup przez sklep internetowy, zgodnie z procedurą
  • przy końcu procedury zakupowej – w uwagach, wpisz termin planowanej dostawy (nie musi to być dokładna data, wystarczy wpisać przedział miesięczny lub wiosna, lato)
  • dokonaj zapłaty wg możliwych sposobów (powyżej)
  • po zaksięgowaniu wpłaty otrzymasz potwierdzenie swoich zakupów w postaci wiadomości email oraz informacje o przyjęciu zamówienia w systemie OTW

WARIANTY ZAPŁATY

przelew tradycyjny - po finalizacji zakupu, klient otrzymuje na emaila specyfikację zamówienia wraz z nr konta
płatność online - w systemie PAYU [online BANK, karta, BLIK i inne]
PAYPAL
zakup na raty - w systemie PAYU Raty
2. ZAKUP ZA POMOCĄ emaila

WARIANTY ZAPŁATY

przelew tradycyjny - po finalizacji zakupu, klient otrzymuje na emaila specyfikację zamówienia wraz z nr konta
płatność online - w systemie PAYU [online BANK, karta, BLIK i inne]
zakup na raty - w systemie PAYU Raty
3. ZAMÓWIENIE ZA POMOCĄ formularza wyceny
  • wypełnij FOMULARZ WYCENY – tutaj
  • możesz za pomocą formularza przesłać rzut dachu oraz zaznaczyć jakim towarem jesteś zainteresowany
  • dokonamy BEZPŁATNEGO wyliczenia powierzchni dachu
  • otrzymasz od nas specyfikację zamówienia lub fakturę proformę
  • na podstawie otrzymanego dokumentu należy dokonać wpłaty.

WARIANTY ZAPŁATY

przelew tradycyjny - po finalizacji zakupu, klient otrzymuje na emaila specyfikację zamówienia wraz z nr konta
płatność online - w systemie PAYU [online BANK, karta, BLIK i inne]
zakup na raty - w systemie PAYU Raty
4. ZAMÓWIENIE W NASZYCH SKLEPACH Stacjonarnych
  • zamówienia w systemie OTW można dokonać także w naszym sklepie stacjonarnym w Dąbrowie Górniczej lub Tychach
  • zasady płatności i wysyłki towaru j/w
  • płatności można dokonać gotówką, kartą płatniczą lub przelewem
  • adres sklepu stacjonarnego znajdziesz TUTAJ

WARIANTY ZAPŁATY

gotówka
karta płatnicza
przelew tradycyjny
5. ZAMÓWIENIE przez telefon
  • zadzwoń na poniższe numery telefonów w celu złożenia zamówienia
  • zasady płatności i wysyłki towaru j/w

telefony czynne w godzinach pracy sklepu: pon – pt: 9.00 – 17:00 ; sob: 9.00 – 13:00

WARIANTY ZAPŁATY

BLIK
przelew tradycyjny